Магальська сільська рада
Чернівецька область, Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Що ж робити якщо втратили паспорт?

Дата: 22.06.2022 09:24
Кількість переглядів: 171

Що ж робити якщо втратили  паспорт?

Сьогодні більшість українців відчувають стрес та тривогу. За таких обставин важко зосередитися, тому часто виникають ситуації коли люди забувають або втрачають документи. Що ж робити якщо втратили паспорт? В разі втрати або знищення паспорта навіть у період воєнного стану не варто панікувати.

Варто пам’ятати, що у разі втрати паспорта громадянина України необхідно:

подати заяву до найближчого відділку поліції;

звернутися до Центра надання адміністративних послуг (ЦНАП) або територіального органу Державної міграційної служби (ДМС).

також можна звернутися у центри ДП «Документ».

Для ідентифікації на території України громадяни, у яких втрачені або знищені документи, можуть використовувати е-паспорт та е-паспорт для виїзду за кордон, сформовані засобами мобільного застосунку “Дія”, згідно зі статтею 141 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Якщо у вас є застосунок «Дія» на смартфоні і ви пройшли авторизацію, «Дія» сама підтягне документи з демографічного реєстру. Коли ви перевипускатимете паспорт, застосунок автоматично оновить його.

Українці мають можливість користуватися сучасним технологіями і використовувати свій паспорт з «Дії» в більшості установ та організацій, наприклад:

ЦНАПи та державні установи для отримання державних послуг;

суди (для підтвердження особи);

супермаркети та магазини (для підтвердження віку);

банки та інші фінансові установи (для відкриття рахунку онлайн);

авіакомпанії, аеропорти, залізничні перевезення по Україні;

розважальні заклади, готелі та музеї;

організації, які надають послуги поштових відправлень;

провайдери та мобільні оператори, тощо.

Також не забувайте, що є інші документи, які можуть посвідчувати особу:

паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

водійське посвідчення.

Оформити ID-картку може кожен громадянин України, який досягнув 14-річного віку, втратив паспорт або при зміні прізвища. Також якщо є необхідність вклеювання фотокартки до паспорта зразка 1994 року або у разі заміни паспорта зразка 1994 року на ID-картку.

Чи видають зараз паспорт у формі «книжечки»?

Якщо громадянин виявить бажання отримати паспорт у формі «книжечки» йому Державною міграційною службою буде відмовлено. Для оформлення і видачі паспорта громадянина України зразка 1994 року у формі книжечки, особі необхідно звернутись до суду з позовом в порядку адміністративного судочинства про зобов'язання Державної міграційної служби оформити та видати паспорт громадянина України зразка 1994 року та отримати рішення суду. Відповідно до частини 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

Яка вартість оформлення паспорта?

З 01.0.1.2022 року вартість оформлення ID-картки становить:

372,00 грн. (протягом 20 робочих днів);

498,00 грн. (протягом 10 робочих днів).

Якщо паспорт громадянина України (ID-картка) оформляється вперше – дана послуга буде безкоштовною.

В умовах воєнного стану є певні проблеми з дотриманням встановлених законодавством строків оформлення паспортів. Термінове оформлення паспорта громадянина України на даний період є неможливим, про що працівники органів Міграційної служби інформують заявників при подачі документів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 165 "Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб" зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Зупинені строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України.

Дізнайтеся більше про надання безоплатної правової допомоги: https://linktr.ee/legalaid.gov.ua

 Якщо Ви, або Ваші знайомі зіткнулися з правовими проблемами, просимо звертатися за безоплатною правовою допомогою до сектору «Новоселицьке бюро правової допомоги» розташованого за адресою: м. Новоселиця, вул. Чкалова, 7, (перший поверх будівлі Новоселицької міської ради) (03733) 5-07-20. 

Як отримати правову допомогу дистанційно:

  • зателефонувати на безкоштовний номер системи надання безоплатної правової допомоги 0 800-213-103;

  • поставити питання в повідомленні на електронну адресу Бюро novoselytske@legalaid.cv.ua;

  • написати на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/.

  • скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid https://wiki.legalaid.gov.ua;

зв’язатися з Новоселицьким бюро через скайп зв'язок


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних