ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
Найкращим помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно здійснювати процеси отримання та подання потрібної інформації, є «Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), доступний у режимі 24/7 без перерв та вихідних днів. Тут страхувальник може самостійно отримувати електронні довідки з даними про страховий стаж та заробітну плату працівників, подавати відомості про їхню трудову діяльність, відстежувати відомості з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також отримувати багато іншої корисної інформації.
Для того, аби стати користувачем Електронного кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за посиланням https://portal.pfu.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.
Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій, оперативно отримуючи максимум корисної інформації у зручний спосіб.