КОНТРОЛЬ АКТУАЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ - ЗАПОРУКА УНИКНЕННЯ СКЛАДНОЩІВ З ФОРМУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО ЛІКАРНЯНОГО
В Реєстрі застрахованих осіб на кожну застраховану особу заведена персональна облікова картка, в якій накопичується інформація про розмір нарахованих заробітків та суми сплачених з них внесків, отримання різних соціальних виплат, тривалість набутого страхового стажу, розмір пенсії тощо. Перевірити ці дані та за потреби внести корективи має можливість кожна застрахована особа, звернувшись до будь-якого територіального відділення Пенсійного фонду України. Для цього потрібно мати при собі тільки паспорт і довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код). Найзручніше ж це робити у режимі онлайн, зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису або авторизувавшись на цьому сервісі через Інтегровану систему електронної ідентифікації GovID. Авторизацію за допомогою GovID, яка передбачає вхід на вебпортал через мобільного оператора (MobileID) або номера банківської картки (BankID), можна здійснити як на сайті порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, так і в мобільному застосунку «Пенсійний фонд».
У випадку виявлення в обліковій картці некоректних відомостей (щодо прізвища, імені, по батькові; дати і місця народження; статі; громадянства; серії та номера паспорта; номера телефону (за згодою); адреси місця проживання) чи відсутності окремих відомостей (до прикладу, неврахованих періодів роботи) необхідно подати до Пенсійного фонду України Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб та документи, які підтверджують правомірність внесення таких змін.