Спрощено порядок оформлення паспортних документів
Спрощено порядок оформлення паспортних документів
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову , яка запроваджує ряд нововведень для прискорення та полегшення процедури оформлення, отримання та відновлення документів
Так, 28 жовтня Уряд прийняв постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України», яка передбачає
виготовлені паспорти для їх видачі громадянам можуть пересилатися від одного територіального підрозділу ДМС до іншого на території України чи до закордонних дипломатичних установ;
у разі, якщо закордонна дипломатична установа припинила свою роботу, документи можна отримати в іншій закордонній дипломатичній установі, визначеній МЗС;
оформлення закордонними дипломатичними установами паспорта громадянина України для виїзду за кордон дитині можна буде здійснити на підставі звернення лише одного з батьків;
представник дитини, визнаний таким за законами іноземних держав, може звертатися із заявою щодо оформлення паспорта для виїзду за кордон для такої дитини;
право на отримання паспорта дитини матиме кожен близький родич, якого зазначать законні представники;
встановлення особи може здійснюватися в режимі відео зв’язку шляхом опитування свідків, яких визначає заявник;
строк зберігання неотриманого паспорта продовжено з шести місяців до двох років, у зазначений термін не зараховується строк дії воєнного стану в Україні;
якщо особа не може отримати паспорт, термін зберігання паспорта за її письмової заявою може бути подовжено до трьох років;
передбачена можливість формування е-паспорта громадянина України, а також закордонного е-паспорта особам, які не змогли отримати виготовлений паспорт через тимчасову окупацію території України або активні бойові дії.
Постанова набирає чинності через 15 днів з дня її публікації, тобто 17 листопада 2022 року
Якщо Ви, або Ваші знайомі зіткнулися з правовими проблемами, просимо звертатися за безоплатною правовою допомогою до сектору «Новоселицьке бюро правової допомоги» розташованого за адресою: м. Новоселиця, вул. Чкалова, 7, (перший поверх будівлі Новоселицької міської ради) (03733) 5-07-20.
Як отримати правову допомогу дистанційно:
-
зателефонувати на безкоштовний номер системи надання безоплатної правової допомоги 0 800-213-103;
-
поставити питання в повідомленні на електронну адресу Бюро novoselytske@legalaid.cv.ua;
-
написати на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/.
-
скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid https://wiki.legalaid.gov.ua;
зв’язатися з Новоселицьким бюро через скайп зв'язок