ПОРЯДОК ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК, ДОПУЩЕНИХ У ЗВІТНОСТІ ЗА МИНУЛІ ПЕРІОДИ
Для виправлення стахувальниками помилок, виявлених у звітності за минулі періоди (до прикладу, помилок у написанні прізвища, імені, по батькові працівника, в реєстраційному номері облікової картки платника податків тощо) законодавством передбачений такий порядок:
- За звітні періоди від початку впровадження системи персоніфікованого обліку, тобто з 2000 р. до 1 січня 2011 р. потрібно звернутись до територіальних органів Пенсійного фонду України особисто чи через «кабінет страхувальника» на вебпорталі електронних послуг portal.pfu.gov.ua із заявою щодо організації проведення перевірки. На виконання припису, виданого за її результатами, страхувальник має подати нову звітність.
- За звітні періоди після 1 січня 2011 року страхувальник має самостійно внести корективи шляхом подання «Уточнюючого» Податкового розрахунку, поданого до територіального органу Державної податкової служби за місцем реєстрації платника.