Магальська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНО ПОДАВАТИ ПРИ ЗВЕРНЕННІ ЗА СУБСИДІЄЮ

Дата: 07.12.2022 16:47
Кількість переглядів: 130

Для оформлення субсидії потрібно подати заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати за встановленими формами.

Як оформити, так і подати вказані документи можна як в паперовому, так і в електронному вигляді.

За необхідності можна надавати додаткові документи та відомості, які впливають на визначення права на отримання виплат. здебільшого це стосується осіб, які проживають не за адресою реєстрації або зареєстровані не за тією адресою, за якою проживають.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних