Магальська сільська рада

Чернівецька область, Чернівецький район

ЗАПИТУВАЛИ - ВІДПОВІДАЄМО

Дата: 09.01.2023 15:24
Кількість переглядів: 165

Як подати заяву-розрахунок за паперовим листком непрацездатності, який є продовженням випадку тимчасової втрати працездатності, за первинно виданим електронним листком непрацездатності?

 

Відповідно до законодавчих змін, страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснює Пенсійний фонд України.

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування за лікарняними листками роботодавцю, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти.

Подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:

  1. в електронному форматі - через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  2. у паперовому вигляді, звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

 

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

 

Враховуючи той факт, що у роботодавця наявний паперовий листок непрацездатності, для отримання фінансування за лікарняним йому потрібно подати до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України заяву-розрахунок в паперовому вигляді

 

Інформативно:

 

Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.

 

 Умови здійснення виплат за лікарняними працівникам не змінились. Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем так, як це було раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів, а у випадку лікарняних внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18 дня непрацездатності.

При цьому Закон скоротив час надходження за поданими роботодавцем заявами-розрахунками страхових коштів для виплати лікарняних. Якщо раніше Фонд соціального страхування України перераховував кошти роботодавцям упродовж 10-ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України здійснюватиме таке фінансування у триденний термін після надходження заяви-розрахунку.

Тож усі заяви-розрахунки, незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до Пенсійного фонду України.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних