Магальська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

ЛІКАРНЯНІ У 2023 РОЦІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

Дата: 06.02.2023 15:15
Кількість переглядів: 51

З 1 січня 2023 р. Пенсійний фонд України є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві.

Для отримання від Пенсійного фонду фінансування для виплат за лікарняними роботодавцю, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти.

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

Умови здійснення виплат за лікарняними працівникам також не змінились.

Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем як і раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів, а за лікарняними внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18 дня непрацездатності.

При цьому Закон скоротив термін надходження роботодавцям за поданими заявами-розрахунками страхових коштів для виплати лікарняних від Пенсійного фонду України.

Якщо раніше Фонд соціального страхування України перераховував кошти роботодавцям упродовж 10-ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України здійснює таке фінансування протягом 3-х днів.

Заяву-розрахунок роботодавець подає до Пенсійного фонду України через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.

Функціонал пункту меню “Заяви-розрахунки” особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків за визначеними критеріями:

- періодами реєстрації листків непрацездатності,

- типами заяв-розрахунків за електронними листками непрацездатності;

- здійснення формування (редагування) та відправлення заяв-розрахунків до Пенсійного фонду України.

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.

Важливо!

Для поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків, максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку обмежено до 200.

Для уникнення помилок при заповненні заяви-розрахунку використання лапок у назві суб’єкта господарювання не допускається.

Роботодавцям для подання заяв-розрахунків не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договору про визнання КЕП , як це було передбачено раніше у взаємовідносинах з Фондом соціального страхування.

Роботодавці, які з певних причин не мають змоги користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь