Магальська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

ЛІКАРНЯНІ У 2023 РОЦІ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

Дата: 06.02.2023 15:15
Кількість переглядів: 113

З 1 січня 2023 р. Пенсійний фонд України є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві.

Для отримання від Пенсійного фонду фінансування для виплат за лікарняними роботодавцю, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти.

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

Умови здійснення виплат за лікарняними працівникам також не змінились.

Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем як і раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів, а за лікарняними внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18 дня непрацездатності.

При цьому Закон скоротив термін надходження роботодавцям за поданими заявами-розрахунками страхових коштів для виплати лікарняних від Пенсійного фонду України.

Якщо раніше Фонд соціального страхування України перераховував кошти роботодавцям упродовж 10-ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України здійснює таке фінансування протягом 3-х днів.

Заяву-розрахунок роботодавець подає до Пенсійного фонду України через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.

Функціонал пункту меню “Заяви-розрахунки” особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків за визначеними критеріями:

- періодами реєстрації листків непрацездатності,

- типами заяв-розрахунків за електронними листками непрацездатності;

- здійснення формування (редагування) та відправлення заяв-розрахунків до Пенсійного фонду України.

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.

Важливо!

Для поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків, максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку обмежено до 200.

Для уникнення помилок при заповненні заяви-розрахунку використання лапок у назві суб’єкта господарювання не допускається.

Роботодавцям для подання заяв-розрахунків не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договору про визнання КЕП , як це було передбачено раніше у взаємовідносинах з Фондом соціального страхування.

Роботодавці, які з певних причин не мають змоги користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь