ЯК ДІЗНАТИСЬ ЧОМУ ВІДХИЛИЛИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК?
В заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина неприйняття заяви-розрахунку відображається у вигляді коментаря фахівця Пенсійного фонду України у графі «Причина відхилення».
В електронних заявах-розрахунках, які подаються за електронними листками непрацездатності, найчастіше зустрічаються такі помилки:
• Неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо.
• Не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності).
• Є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб.
• Неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, які вносяться відповідальними особами вручну, - як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу. При цьому для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.