Магальська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

До місцевих бюджетів Буковини надійшло понад 105,8 мільйонів гривень податку на нерухоме майно

Дата: 22.08.2023 16:22
Кількість переглядів: 39

 

Фото без описуГоловне управління ДПС у Чернівецькій області

 

Повідомлення для інформування громадськості

 

 

До місцевих бюджетів Буковини надійшло понад 105,8 мільйонів гривень податку на нерухоме майно

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, упродовж січня-липня цього року платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, перерахували до місцевих бюджетів Буковини 105,8 млн гривень. У липні платники перерахували до бюджету 28,5 млн грн податку на нерухомість.

Основна сума сплаченого платежу припадає на власників нерухомості – юридичних осіб. Вони спрямували на розвиток територіальних громад краю 66,4 млн грн податку на нерухоме майно. Жителі області – фізичні особи перерахували майже 39,4 млн грн цього платежу. 

У податковому відомстві нагадують, надходження від податку на нерухоме майно у повній сумі спрямовуються до місцевих бюджетів, тож є одним з важливих бюджетоформуючих платежів громад.

До відома: Згідно з законодавством фізична або юридична особа, яка має додаткові квадратні метри, має сплатити за них податок. У 2023 році податок сплачують за 2022 рік. Ставку податку на нерухомість встановлюється органами місцевого самоврядування залежно від типу об’єктів та їх місцезнаходження у відсотках до мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, та не може перевищувати 1,5 відсотка за 1 квадратний метр. 

 

Гарячі лінії щодо застосування та впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій

У податковій службі Буковини інформують, у робочі дні працюють телефонні «гарячі» лінії з питань застосування РРО/ППРО під час здійснення господарської діяльності. https://cv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/700815.html

 

Хто з ФОП зобов’язаний  вести облік товарних запасів?

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують платникам податків, що відповідно до п. 177.10 ст. 177 та п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України фізичні особи – підприємці на загальній системі та фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які є платниками податку на додану вартість, зобов’язані вести облік доходів і витрат за типовими формами та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Облік доходів і витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді.

Вимоги п. 296.1 ст. 296 ПКУ не застосовуються платниками ЄП ІІІ групи – електронними резидентами (е-резидентами).

Порядок ведення обліку товарних запасів для ФОП, у тому числі платників єдиного податку, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496 (далі – Порядок № 496), визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі – ФОП), які відповідно до Закону № 265 зобов’язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку, та осіб, які фактично здійснюють продаж товарів (надання послуг) та/або розрахункові операції в місці продажу (господарському об’єкті) такого ФОП.

Облік товарних запасів здійснюється ФОП шляхом постійного внесення до Форми ведення обліку товарних запасів (далі – Форма обліку) інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів, які є невід’ємною частиною такого обліку (п. 1 розд. II Порядку № 496).

Первинні документи, на підставі яких внесено записи до Форми обліку, є обов’язковими додатками до такої форми. Внесення даних до Форми обліку щодо надходження товарів на підставі первинних документів здійснюється до початку їх реалізації.

Разом з тим, п.п. 5 п. 3 розд. II Порядку № 496 передбачено, що у графі 8 Форми обліку зазначається загальна вартість товару відповідно до первинного документа про вибуття товарів (крім даних щодо продажу через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО)/програмний РРО (далі – ПРРО)).

Вибуттям товарів для цілей Порядку № 496 вважається, зокрема, продаж товарів з розрахунком в безготівковій формі, який здійснено у встановлених законодавством випадках без застосування РРО/ПРРО.         

Таким чином, ФОП, у тому числі платники єдиного податку ІІ-ІУ груп, які здійснюють продаж товарів, визначених абзацом другим п. 12 ст. 3 Закону № 265, зобов’язані вести облік всіх товарних запасів за Формою обліку з відображенням інформації про їх надходження та вибуття, незалежно від способу розрахунку за такі товари (готівковій та/або в безготівковій формі через установи банку).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь